Tuesday, April 28, 2009

Try THIS, all you non-Euskaldunak!

Here is some homework I had for my basque class last week. We had to write a journal of what we did on Monday and Tuesday, then what we planned to do on the weekend.

Here it is:

Astelehena
Gaur goizean ni jaiki naiz eta ni jantzi naiz. Nik sukaldeon kafesnea edan dut. Ni klasera joan naiz eta nik klasean aditzak ikasi ditut. Ni etxera joan naiz eta nik pelikula ikusi dut. Nik gurasoak deitu ditut. Nik nire argazkik organizatu ditut. Guk sendi baterakin afaldu dugu. Nik ataza egin dut. Ni nekatu naiz eta nik lo egin dut.

Asteartea
Gaur goizean ni jaiki naiz. Ni dutxatu naiz eta ni jantzi naiz. Nik olo prestatu dut eta nik gosaldu dut. Nik posta elektronikoa irakurri dut. Ni klasera autobusean igo naiz. Nik aldizkaria irakurri dut. Nik klasean olerkia irakurri dut eta nik klasean kanta entzun dut. Nik balzkaldu dut eta nik patata frijituak jan ditut. Ni parte zaharrara joan naiz eta nik ikurriƱa erosi dut. Ni etxera joan naiz eta nik klaseak matrikulatu ditut. Nik ataza egin dut. Guk isendi baterakin afaldu dugu. Nik lo egin dut.

Asteburua
Gu Burgosera joango gara. Ostiral goizean gu aterako gara eta gu autobusera igoko gare. Guk Katedral ikusiko dugu eta guk arkeologia-aztarnategia ikusiko dugu, ere bai. Gu bidean ibiliko gara. Igandean guk “Skins” ikusiko dugu eta nik gailetak prestatuko ditut.



Oh, wait, you don't speak basque, do you? I shall translate next time. At least you know I'm learning something!

No comments:

Post a Comment